viernes, 31 de mayo de 2013

Satisfaccións da miña profesión...

Unha das maiores satisfaccións que me dá BioBania e a oportunidade de coñecer todo los días, diferentes persoas.
Con unhas mantés o trato correcto e cordial  que exixe a miña profesionalidade  respecto a vos, pero con outras isto vai mais alo  e co tempo  ista linea se difumina e pasades de ser clientes a ser amigos .
Un destes casos e Paul, norteamericano de Iowa, que volta a sua terra despois de estar a traballar no IES RAFAEL DIESTE este curso.
El fai bo o nome do restaurante e o seu significado , intercambio de impresións, pareceres , e facerme descubrir partes e saberes da miña terra que eu mesmo descoñecia.
Darlle as grazas os compañeiros de Paul que decidistes vir  de viños e tapas  connosco o pasado Mércores  e por suposto a Paul.
Disfrutei especialmente do remate que tivestes.
Boa viaxe Paul e seguro que voltaremos a vernos.
Un saudo e un abrazo
BIOBANIA
Mario

No hay comentarios:

Publicar un comentario